Veelgestelde vragen



HOE KAN IK ZIEN OF MIJN BESTELLING GOED IS VERWERKT?

Je krijgt altijd een orderbevestiging via je email. Zorg er dus voor dat je je email-adres goed invult. Twijfel je of je bestelling niet goed is gegaan of heb je geen orderbevestiging gehad? Neem dan contact op met ons via sales@balloonrepublic.nl

MIJN BETALING IS NIET GOED AFGEROND. WAT NU?

Soms komt het voor dat de online betaling niet wil lukken. Stuur ons dan een mail op sales@balloonrepublic.nl dan helpen we je verder! Je kunt van ons dan een factuur krijgen die je per bankoverschrijving kunt voldoen. Zodra het factuurbedrag op ons bankrekeningnummer staat, gaan we over tot verzenden

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 16 uur besteld en betaald, is dezelfde dag nog verzonden, wat betekent dat je je bestelling de volgende dag al in huis hebt. Bestellingen op zaterdag en zondag worden op dinsdag bezorgd. Mocht er een wijziging zijn in de levertijd door bijvoorbeeld vakantie of overmacht, wordt hier altijd een melding van gedaan op onze homepagina.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Altijd via PostNL met brievenbuspakketpost of pakketpost. Iedere bestelling wordt door ons mooi ingepakt.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland: Voor brievenbuspakketpost is het tarief €3,39, tenzij anders aangegeven door de kassa-calculator.

Belgie: Naar Belgie wordt altijd pakketpost geleverd. Pakketpost wordt berekend op gewicht door PostNL.

Waarom moet ik bij sommige artikelen €3,39 voor brievenbuspost betalen?

Wij rekenen €3,39 voor het inpakken, verpakken en verzenden van je brievenbuspakket. Dit doen wij, omdat wij graag willen dat je bestelling heel aankomt. We kunnen helaas nog niet op alle artikelen inclusief-verzending-prijzen hanteren.

Kan ik iets retour sturen?

Ja, dat kan. Wanneer iets niet aan de verwachting voldoet, kun je binnen 14 dagen na levering je bestelling retour sturen, na dit schriftelijk of per mail aan ons te hebben laten weten. Zie evt. ook onze voorwaarden voor de verdere afhandeling omtrent retouren.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Heb je een vraag over je bestelling, een artikel, een aanvraag of ben je iets vergeten te bestellen? Dan kun je contact met ons opnemen via de mail op sales@balloonrepublic.nl, daar zijn wij het beste te bereiken en zullen ook het snelst reageren. Wil je graag telefonisch contact stuur dan je gegevens via de mail en dan nemen wij z.s.m. telefonisch contact met je op.

Verkopen jullie ook Helium?

Nee helaas niet.

Heb je een antwoord op je vraag? Zo niet: Mail ons dan op  sales@balloonrepublic.nl

Voor het lezen van blogs betreft creaties, raadt ik aan confetttiballonnen.nl te lezen